Programul de detoxifiere a ficatului în 14 zile

detoxifierea ficatului

Am scris pe larg despre detoxifierea ficatului. Știi deja că este una dintre procedurile importante de detoxifiere a organismului. Dacă vrei să ai o sănătate bună până la adânci bătrâneți, merită să o faci periodic.

Astăzi vorbim în detaliu despre un program de detoxifiere a ficatului de 14 zile. Ai mai jos tot ce trebuie să știi ca să îl poți face și să te bucuri de beneficiile lui. Fie că vrei să rămâi în formă maximă, că vrei să scapi de anumite probleme de sănătate, sau să slăbești, merită să faci acest program. 

Beneficiile programului de detoxifiere a ficatului

Efectele programului sunt multiple. După acest program de 2 săptămâni vei avea mai multă energie, o minte mai clară, aproape sigur mai puține kilograme și mai puțini centimetri în talie.

Am spus slăbire? Da. Ce legătură are asta cu ficatul? Are o mare legătură, deoarece:

  • Ficatul este responsabil de metabolizarea grăsimilor
  • Ficatul secretă unul dintre hormonii responsabili cu arderea grăsimilor, IGF
  • Toți cei 6 hormoni care provoacă arderea grăsimilor funcționează prin intermediul ficatului
  • 80% din funcția tiroidiană are loc prin intermediul ficatului. Hormonii tiroidieni devin activi numai după trecerea lor prin ficat. Hormonii tiroidieni reglează viteza metabolismului celular. Atunci când ai deficit de hormoni tiroidieni, te îngrași pe tot corpul, în mod uniform.
Citește tot articolul

Cum mi-am detoxificat ficatul primăvara asta

Unul dintre lucrurile pe care le fac măcar o dată pe an este o cură de detoxifiere a ficatului. Am ales să o fac pe prima de anul acesta la sfârșitul lunii martie. Dacă ai nevoie de puțină înspirație, citește mai departe ce am făcut și ce rezultate am obținut, pe măsurate.

Poți face detoxifierea ficatului în mai multe moduri. Eu am ales să fac de data asta programul de detoxifiere a ficatului de 14 zile pe care l-am învățat de la Dr. Eric Berg și pe care îl poți găsi în cartea lui 7 Principles of Weight Loss.

Ce am făcut:

Am mâncat predominant vegetarian, mai ales legume crude, dar și fructe. Singurele produse animale pe care le-am consumat au fost circa 200 de grame de iaurt degresat sau 100 de grame de brânză de vaci degresată pe zi. Am mâncat într-o zi ocazional și cam 100 de grame de pește, iar în alta un ou fiert.

Un alt ingredient pe care l-am folosit zilnic, de trei ori pe zi, a fost o combinație de suc de merișor (60 ml), suc de lămâie (1 lingură), oțet de mere (1 linguriță), și apă până la 250 de ml. Am băut acest suc înainte de fiecare masă.… Citește tot articolul

>